Klasyczna lokomotywa spalinowa DB BR 204 ożywa w Train Sim World 2! W latach 50. XX wieku Niemiecka Kolej Rzeszy (Deutsche Reichsbahn) dążyła do dieselizacji, zastępując parowozy nowoczesnym taborem znormalizowanych lokomotyw.