Çok güçlü bir klasik, Train Sim World 2'de büyüleyici DB BR 204 dizel lokomotif ile hayat buluyor! Deutsche Reichsbahn, 1950'lerde buharlı lokomotifleri standartlaştırılmış modern bir lokomotif filosu ile değiştirerek dizel motorlara geçiş yapmaya niyetliydi.