Wsiądź do potężnej lokomotywy spalinowo-hydraulicznej DB BR 218 i wyrusz w podróż z Hamburga, skupiając się na obowiązkach związanych z obsługą pasażerów i towarów. Dzięki TSG możesz odkrywać świat Train Sim World 4 w zupełnie nowy sposób w pierwszej prawdziwej niemieckiej lokomotywie obsługującej główną linię kolejową, która sprawdzi się na każdej trasie i do każdego zadania.