Güçlü dizel-hidrolik DB BR 218'e binerek Hamburg'un ötesine uzanan yolcu ve yük görevlerine çık. TSG'nin katkılarıyla Train Sim World 4'te her yere gidebilen, her işi yapabilen ilk gerçek Alman ana hat lokomotifiyle keşfin yeni bir şeklini deneyimle.