W Train Sim World 2, lokomotywa manewrowa TSG G6 funkcjonuje jako lokomotywa DB wynajęta bezpośrednio od producenta, by wykonywać skomplikowane zadania manewrowe na ruchliwej trasie Rhein-Ruhr Osten.