Dostawy dla Dispolok same się nie zrobią – wejdź na pokład eleganckiego i stylowego EuroSprintera z charakterystycznymi żółtymi akcentami, gotowego do nocnego kursowania w Train Sim World 3: Dispolok BR 182!