Zanurz się w przeszłości i sprostaj wyzwaniom, jakie niesie ze sobą wyjątkowy zespół trakcyjny z wychylnym nadwoziem oraz napędem wysokoprężnym. Wyjedź z Drezna, pokonaj strome wzniesienia otoczone lasami i popędź przez malownicze doliny Saksonii aż po Chemnitz.