Staw czoła wyzwaniu i przemieszczaj ciężkie pociągi balastowe wzdłuż trasy Edynburg–Glasgow w ramach przygotowań do codziennych prac inżynieryjnych. Nie ulegnij typowej szkockiej pogodzie, prowadząc Class 385 na liniach dostawczych i ratunkowych. W zestawie znajduje się lokomotywa Class 66, które jest dostępna w 2 zupełnie nowych malowaniach: niebieskich Direct Rail Services i czerwonych Ocean Network Express!