Pakiet TSW4: European Expansion Bundle zawiera dodatkowe połączenia i pociągi, które pozwolą ci odkryć więcej europejskich tras i kultowych lokomotyw. Obejmuje on połączenia regionalne, ekspresowe i przewozy towarowe na różnych trasach w Niemczech i Szwajcarii.
Zapisz się na kartach kolejowej historii Europy w Train Sim World 4, obsługując pasażerską krzątaninę połączeń S-Bahn lub przewożąc ciężkie ładunki. Do dyspozycji masz pociągi, które opracowano z naciskiem na codzienne przejazdy pasażerskie – możesz pędzić na ich pokładzie w Niemczech, wyjeżdżając ze stacji takich jak Hamburg czy też Duisburg, kursować w samym sercu Szwajcarii, a także korzystać z trybu rozkładów jazdy (Timetables) i swobodnej jazdy (Free Roam), żeby urozmaicić swoje wrażenia z jazdy linią S-Bahn Vorarlberg w Train Sim World 4.