Koleksiyonuna eklenecek ilave rotalar ve trenlerin yanı sıra Almanya ve İsviçre'deki çeşitli güzergâhlarda bölgesel sefer, ekspres sefer ve yük taşımacılığı sunan TSW4: European Expansion Bundle ile Avrupa'ya ait birçok demiryolu hattını ve ikonik lokomotifi keşfet.
Train Sim World 4'te yoğun S-Bahn hizmetlerinin kontrolünü ele alıp veya sürekli yolcu trafiğini ağır yüklerle aşıp Avrupa gümrüklerinde izini bırak. Ülkenin en yolcu odaklı taşıma sistemlerinden bazılarını kullanarak Hamburg ve Duisburg'dan uzanan Almanya demiryollarını aşındır, İsviçre'nin kalbinde mekik doku veya Zaman Çizelgeleri (Timetables) ve Serbest Dolaşım (Free Roam) modlarıyla Train Sim World 4 S-Bahn Vorarlberg'i zenginleştir.