Obsługuj ważne połączenia pasażerskie z widokiem na kultowy most wspornikowy i malownicze wybrzeże, pędząc od stolicy Szkocji aż po niziny w okolicy zatoki Firth of Forth. Gwiazdą okrężnej linii Fife Circle Line, którą dla Train Sim World 4 opracował zespół Rivet Games, jest nowoczesny, acz legendarny już pociąg spalinowy ScotRail Turbo!