Train Sim World 4'te iyi muhafaza edilmiş bir şekilde sunulan efsanevi Flying Scotsman'i sürmeyi öğren ve Peterborough ile Doncaster arasındaki East Coast Main Line'da veya Senaryo Planlayıcı (Scenario Planner) ile dilediğin herhangi bir güzergâhta yüzüncü yıl hizmetine çık.