İster birinci sınıf şehirlerarası hizmetlerin kontrolünü eline al ister yoğun yolcu trafiğini ağır yüklerle aş. Train Sim World 4, Almanya seferlerine damganı vurman için seni bekliyor. Ülkenin en tanınmış çekiş gücü ile Köln ve Duisburg'dan geçen North Rhine-Westphalia raylarını aşındır veya Zaman Çizelgeleri (Timetables) ve Serbest Dolaşım (Free Roam) modlarını kullanarak Dresden - Riesa'yı keşfet.