Train Sim World 4'te bir Aventra macerası seni bekliyor\! Geleceğe hazır, yeni elektrikli olmuş ve uzatılmış bir hatta modern taşıma sistemiyle Kuzey ve Doğu Londra semtlerini keşfet. Gospel Oak \- Barking Riverside hattında vatmanlık yap\!