Train Sim World 2: Great Western Express jest nowym symulatorem pierwszoosobowym, który pokaże ci, czym są prawdziwie zawrotne prędkości i jak wygląda przewóz pasażerów na jednej z najbardziej ruchliwych tras Wielkiej Brytanii. Zasiądź za sterami kultowego pociągu Great Western Railways HST na linii Great Western Main Line i wyjedź ze stacji London Paddington Main Line Station, rozpędzając maszynę do prędkości 201 km/h.