Train Sim World 2: Great Western Express Britanya'nın en işlek demir yollarından birinde yüksek hızlı ve banliyö yolcu trenlerini kullanma deneyimini yaşayabileceğin yepyeni bir Birinci Şahıs Simülatörüdür. İkonik Great Western Railways HST'nin kontrolünü eline al ve Londra'nın Paddington Ana Hat İstasyonu'ndan Great Western Ana Hattı boyunca 125 mph hıza kadar çık.