Obsługuj ruchliwe połączenia regionalne i miejskie z pokładu słynnego, nowoczesnego zespołu trakcyjnego w Train Sim World 2: Hauptstrecke Rhein-Ruhr. Kieruj pociągami na sieci kolejowej w jej obecnym stanie, wraz z obiema pełnymi trasami między Essen i Bochum, obsługiwanymi przez różne pociągi i połączenia. Wszystkie stacje, sygnalizatory i drogowskazy odwzorowano z ogromną dbałością o szczegóły, dlatego wydają się tak rzeczywiste, jakby można było ich dotknąć.