W Train Sim World 3: The Holiday Express – Runaway Elf będziesz prowadzić model lokomotywy po nostalgicznym salonie rodem z lat osiemdziesiątych i wykonywać wyjątkowe wyzwania w oczekiwaniu na nadejście Bożego Narodzenia! Czy uda Ci się powstrzymać psotnego elfa, zanim ten zepsuje świąteczną atmosferę?