Zakręt Horseshoe Curve! W amerykańskim kolejnictwie niewiele jest miejsc, które noszą w sobie więcej historii i dramatyzmu. Zakręt Horseshoe Curve był cudem inżynierii J. Edgara Thompsona i popisowym osiągnięciem wielkiej kolei Pennsylvania Railroad, która w 1850 roku przekroczyła Allegheny. A teraz, obsługiwany przez kolejowego giganta Norfolk Southern, zakręt Horseshoe Curve pojawia się w Train Sim World 2!
Wszystkie legendarne cechy tej wielkiej amerykańskiej trasy kolejowej – bajeczny, wznoszący się o 1,8 procenta, długi na ponad 720 metrów zakręt w Kittanning Point, ogromna lokomotywownia Juniata Shops w Altoonie, tunele Gallitzin, stromy i zdradziecki „Slide” na wschód od szczytu, stacja pomocnicza w Cresson i nie tylko – ożywają na tej trasie!