W Train Sim World 2 możesz przejąć kontrolę nad tym nowoczesnym klasykiem na ulepszonej Isle of Wight wraz z wciągającymi scenariuszami i całodniowym rozkładem jazdy. Udaj się do Ryde i pędź do Shanklin. Nowe wyzwania czekają na Ciebie w Island Line 2022: BR Class 484 od Rivet Games!