Dünyaca ünlü TGV hizmetlerini çarpıcı manzaralara sahip Güney Fransa boyunca 320 km/s hızla işletmek senin görevin. Zaman çizelgesine uymak için zorlu durumları yönet, TVM430 sinyal sistemine dikkat et, bütün bunları yaparken lunapark trenlerini andıran manzaralarda inişli çıkışlı yolları takip et.