Train Sim World 4: LIRR Commuter: New York – Long Beach, Hempstead & Hicksville
W Train Sim World 4 przejedziesz się po najbardziej ruchliwej trasie kolejowej Ameryki! Wróć na Long Island i daj się porwać ulepszonej trasie New York – Hicksville, która obejmuje teraz odnogę Long Beach, nowe oświetlenie i niebo, odnowioną sygnalizację oraz zupełnie nowy rozkład jazdy z mnóstwem kursów kluczowych maszyn LIRR, w tym nowoczesnego pociągu M9.