Train Sim World 4: LIRR Commuter: New York - Long Beach, Hempstead & Hicksville
Train Sim World 4'te Long Island'a dön ve geliştirilmiş New York'u derinlemesine deneyimle. Long Beach hattı, yeni ışıklandırma ve gökyüzü, yenilenen sinyalizasyon sistemi, yeni ve yoğun zaman çizelgesi ve son teknoloji ürünü LIRR M9 ile Hicksville rotası seni bekliyor!