Cudowna kombinacja stromych wzniesień, malowniczych pagórków i zawrotnych zakrętów ożywa w Train Sim World 2: Main-Spessart Bahn, ponadczasowym korytarzu towarowym i pasażerskim w samym sercu niemieckiej wsi. Wszystkie stacje, sygnalizatory i drogowskazy odwzorowano z ogromną dbałością o szczegóły, dlatego wydają się tak rzeczywiste, jakby można było ich dotknąć.