Alman kırsalının kalbinden geçen zamansız bir yük ve yolcu koridoru olan Train Sim World 2: Main-Spessart Bahn'da dik yokuşların, manzaralı yamaçların ve keskin dönüşlerin harika bir karışımı hayat buluyor. Muhteşem detaylar ile oluşturulan her istasyon, sinyal ve mil işareti o kadar gerçek hissettiriyor ki, uzanıp dokunabileceğini düşüneceksin.