Wyrusz w podróż jednotorową koleją Maintalbahn w Niemczech, charakteryzującą się wolniejszą jazdą i mijankami z nadjeżdżającymi pojazdami. W przerwach od obsługiwania pasażerów w Aschaffenburgu i Miltenbergu przewoź towary lokalnego przemysłu i portu nad Menem.