Zobacz, jak wyglądają przewozy pasażerów między trzema przepięknymi angielskimi hrabstwami. Wejdź na pokład słynnej maszyny i pomknij nią na sam koniec wiejskiej, malowniczo położonej trasy. W Train Sim World 3: Midland Main Line czekają na Ciebie mieszkańcy Leicester, Derby i Nottingham!