Doświadcz złożonych operacji, dzięki którym miejscowi i międzynarodowi pasażerowie zbiegają się w podróży. Zasiądź w fotelu maszynisty nowoczesnej lokomotywy i przemierzaj wiejski świat gry Train Sim World 4: Nahverkehr Dresden - Riesa.
Linia Drezno – Riesa była jedną z pierwszych niemieckich dalekodystansowych tras kolejowych. Dziś linia ta jest wciąż istotna i często używana. Pospieszne pociągi omijają swoich regionalnych odpowiedników dzięki osobnym szybkim i wolnym trasom, a z peryferii Drezna można dojechać do miasta dzięki często kursującym jednostkom podmiejskim.