Suń po niemieckich szynach bez zbędnych przewodów w zasięgu wzroku! Wyrusz w podróż pochodzącym z minionej epoki pociągiem z silnikiem spalinowym, by podziwiać malownicze pola i rzeki Hesji na autentycznej trasie Niddertalbahn: Bad Vilbel – Stockheim firmy TSG z lat 90. w Train Sim World 3!