Görünürde hiçbir kablo olmadan Almanya'nın raylarına çık! İkonik BR 628.2'yi deneyimle ve Train Sim World 3 için Train Sim Germany'nin 1990'ları düşünerek özgün bir şekilde yeniden yarattığı Niddertalbahn: Bad Vilbel - Stockheim'da Hesse'nin tablo gibi kırsal alanları ve nehirleri boyunca mekik doku!