Wejdź na pokład ciężko pracującej DB BR 423 i obsługuj tę ruchliwą trasę S-Bahn w Kolonii. W dodatkowym rozkładzie jazdy, w którym DB BR 423 kursuje na trasie S19 i obsługuje nowe połączenia S12, kursuj z pasażerami dojeżdżającymi z miasta katedralnego do Horrem oraz Dürenm i z powrotem. Doświadcz nieprzerwanej akcji pośród pracujących przez okrągłą dobę tuzinów jednostek regionalnych i ICE.