Cudowne lata 80. pełne wyboistych tras! Pokieruj niesłynnym szynobusem Pacer i przemierzaj różne linie na północy Anglii. Just Trains debiutuje w Train Sim World, oferując graczom dodatek Blackpool Branches: Preston - Blackpool & Ormskirk!