Bolca engebeli yolculuklarla 1980'ler seni çağırıyor! İngiltere'nin kuzeyindeki birçok hatta adını bolca duyurmuş Pacer'ı deneyimle. Just Trains, Blackpool Yan Hatları olan Preston - Blackpool ve Ormskirk ile Train Sim World'e gösterişli bir giriş yapıyor!