Doświadcz zgiełku towarzyszącemu przewozowi pasażerów w miejskiej metropolii i wrażeń płynących z transportu towarów w Train Sim World 2: Rhein-Ruhr Osten. Rozkoszuj się zachwycającymi krajobrazami Nadrenii Północnej-Westfalii, nie zaniedbując jednak obowiązków związanych z obsługą pasażerów i towarów.