Train Sim World 2: Rhein-Ruhr Osten'da kentsel yolcu operasyonlarının koşuşturmacasını ve farklı yük taşımacılığı türlerini deneyimlemek senin elinde. İşlek Rhein-Ruhr rotasını işletmek için yolcu ve yük taşımacılığı görevlerini yerine getirirken North Rhine-Westphalia manzarasını içine çek. Muhteşem detaylar ile oluşturulan her istasyon, sinyal ve mil işareti o kadar gerçek hissettiriyor ki, uzanıp dokunabileceğini düşüneceksin.