Son teknoloji harikası hızlı trenlerle şehirler arası aksiyon seni bekliyor! Scotland'ın en büyük iki şehrini keşfet ve ScotRail'in ana demiryolu hattındaki tıklım tıklım banliyö hizmetinin başına geç. Modern Class 385, Train Sim World 3: ScotRail Express: Edinburgh - Glasgow'da hizmete hazır.