Train Sim World 4'te dünyanın ilk gerçek dağ demiryolunu keşfet! Avusturya Alpleri coğrafyasının kayalık, ormanlık zirveleri boyunca yüksek rakımlarda dolambaçlı trenleri işlet. Semmering Geçidi'ni tırmanarak aştıktan sonra tarihi Wiener Neustadt'a doğru yokuş aşağı hızlan. Semmeringbahn maceranda ikonik ÖBB trenini kontrol et!