Należący do rodziny Desiro City pociąg Class 700/0 to elektryczny zespół trakcyjny, który niesie rewolucję podróżnym z Londynu i południowo-wschodniej Anglii, wzbogacając sieć Thameslink o wydajność, ładowność i częstotliwość realizowania tras.