Modern tren yolculuğunun geldiği son noktayı deneyimlemeye hazır mısın? Train Sim World 3'te, Kentish için hizmete hazır Thameslink BR Class 700/0 ile Medway Kasabaları boyunca tam kapasite mekik dokuyan son teknoloji ürünü Desiro City'i deneyimle!