Na niektórych z najpopularniejszych tras Wielkiej Brytanii na obsługę czekają liczni pasażerowie. Na pokładzie ikon takich jak Javelin czy High Speed Train to dzień jak co dzień. Od zatłoczonej aglomeracji Medway w hrabstwie Kent po sąsiadujące hrabstwa Midland – wyrusz na przygodę angielską koleją i stwórz niesamowity klimat w pociągu Azuma w trybie rozkładu jazdy (Timetable Mode) i swobodnej jazdy (Free Roam) w Train Sim World 4: East Coast Main Line.