Rozpocznij obsługę wymagających połączeń towarowych na 3 kultowych trasach. Duże nachylenie i długie pociągi przetestują twoje umiejętności. Odkrywaj szerokie kabiny pociągów linii głównej i wąskie ramy zarządzania ruchem oraz przenieś akcję na nowe tory w trybie rozkładu jazdy (Timetable Mode) i swobodnej jazdy (Free Roam) na trasie Antelope Valley Line w Train Sim World 4.