Dik rampalardan uzun trenlere kadar her şeyi deneyimleyeceğin 3 ikonik rotada zorlu yük taşıma hizmetlerine atılırken taşımacılığın en büyük sınavına hazır ol. Ana hat taşıyıcılarının geniş sürücü kabinlerini ve keyifli makas değiştirme mekaniklerini keşfetme zamanın geldi. Ek olarak Zaman Çizelgeleri (Timetables) ve Serbest Dolaşım (Free Roam) ile Train Sim World 4 Antelope Valley Line'daki aksiyonu birkaç durak ileri taşı.