Doznaj czegoś kompletnie nowego. Dowiedz się wszystkiego o sygnalizowaniu i obsłudze pociągów w innym kraju w otoczeniu malowniczych widoków połyskujących jezior i pokrytych śniegiem szczytów gór. Wszystko to w Train Sim World na nowej trasie wiodącej do Austrii – S-Bahn Vorarlberg!