Train Sim World'deki ilk Avusturya hattı ve yepyeni bir tecrübe olan S-Bahn Vorarlberg'de, göz alıcı göller ile karla kaplı dağ manzaraları eşliğinde yeni bir ülkenin sinyal sistemi ve tren işletmesinin zorluklarını öğren!