Rozległe wzgórza, złote łąki i nadmorskie widoki – to wszystko czeka na ciebie wzdłuż najdłuższej zachowanej linii normalnotorowej w Wielkiej Brytanii na trasie West Somerset Railway. W Train Sim World 4 możesz obsługiwać klasyczne brytyjskie maszyny na zabytkowej trasie w pełni zremasterowanej w ramach darmowej aktualizacji, a także podziwiać ulepszoną roślinność, zupełnie nowe, wolumetryczne niebo w Somerset i nie tylko.