İngiltere'nin en uzun standart ölçülü korunmuş hattı olan West Somerset Railway boyunca inişli çıkışlı tepeler, altın çayırlar ve deniz manzarası seni bekliyor. Şimdi ücretsiz bir güncellemenin parçası olarak tamamen yeniden düzenlenmiş Train Sim World 4'te klasik İngiliz çekiş gücüyle miras galalar düzenle\!