Rivet Games tarafından geliştirilen Train Sim World 2: Arosalinie ile yürek hoplatan eğimleri, çarpıcı İsviçre manzarasını ve klasik hareket gücünü deneyimle! İsviçre'nin en eski şehri olan Chur'dan Arosa'daki yaz ve kış tatili lokasyonlarına kadar uzanan bir rota.