Współczesna legenda brytyjskich kolei przybywa, aby wozić pasażerów wzdłuż West Coast Main Line – przejmij kontrolę nad Pendolino! Lokomotywa Class 390 była częścią wizjonerskiego projektu modernizacji najgęściej rozplanowanych i najbardziej zatłoczonych połączeń między Londynem a Glasgow.
Wykorzystując innowacyjną technologię wychylnego nadwozia, Class 390 Pendolino rewolucjonizuje podróże: pochylanie się na zakrętach pomaga utrzymać komfort pasażerów przy wyższych prędkościach na ostrych zakrętach trasy WCML.
Wejdź do kabiny legendarnego Pendolino i wyrusz w superszybką, pełną przechyłów podróż na West Coast Main Line. Jako maszynista lub konduktor Avanti West Coast zapoznaj się z unikalnymi praktykami operacyjnymi wysokiej klasy jednostki międzymiastowej i ciesz się życiem, zyskawszy na nie nową perspektywę wśród zakrętów trasy w kierunku London Euston.