Britanya demiryollarının modern bir efsanesi, West Coast Main Line hattında görev yapmaya geliyor: Karşınızda Pendolino! Class 390, Londra ve Glasgow arasında çalışan en yoğun ve en kalabalık seferleri elden geçirmeye yönelik öngörülü bir projenin parçasıydı.
Yenilikçi yalpalama teknolojisinden yararlanan Class 390 Pendolino, WCML'nin kıvrımlı virajları boyunca daha yüksek hızlarda virajın iç kısmına doğru eğilerek konforlu bir yolculuk sunmasıyla seyahatte devrim yarattı.
Efsanevi Pendolino'nun kabinine gir ve West Coast Main Line'da süper hızlı, yalpalı bir hizmet sunmaya başla. Bir Avanti West Coast makinisti veya kondüktörü olarak yüksek özellikli, şehirlerarası bir birimin benzersiz çalışma uygulamalarına aşina ol ve Londra Euston'a doğru virajları dönerken hayatın tadını yeni bir açıdan çıkar.