Podróżuj za granicę i przemierzaj wiejskie, pagórkowate tereny Europy w Train Sim World 4. Cofnij się do początku 2010 roku i wejdź na pokład klasycznej lokomotywy elektrycznej BR 111 – skorzystaj z regionalnych usług Deutsche Bahn między Niemcami a Austrią dzięki dodatkowi Bahnstrecke Salzburg – Rosenheim!